2maviboncuk Güzel anneler ilk okul günü nasıl geçti neler yaptınız ben kendi adıma söyliyeyim oğlumdan daha çok heyecanlıydım 😍 öğretmenimiz çok tatlı birine benziyordu umarım eğitimi de güzel olur evet siz anlatın şimdi kızlar sohbet olsun 🥰🥰
Yzaman 2maviboncuk Anaokuluna başladık valla bende çok heyecanlıydim aynı zamanda duygulu 😁benim kızım utangaç olduğu için bir etkileşimi olmadı bugün oturdu öğretmenimiz erkek ama naif biri beğendik bakalım inşallah açılır gide gide 🥰 neyse ki ağlamalı bir gün olmadı
Balkizlarim 2maviboncuk kızım 1. Sınıfa başladı veee ikimizde çok heyecanlı idik okul kıyafetlerini görünce ütüleyince duygulanıp ağladım kızımı sırasında oturduğunu görmek çok güzeldi gözlerim doldu resmen Rabbim tüm evlatlarımızın bahtları açık ve güzel eylesin Allah zihin açıklığı versin hepsine inşallah öğretmeni de gayet güzel ilgilendi inşallah her şey yolunda gider tüm sene boyunca ✨🌺🤲🤲🤲
2maviboncuk Yzaman O hisleri geçen sene yaşadık açılır merak etme çok heyecanlı ya ne zaman büyüdüler de okullu oldular bide benim oğlum benim mezun olduğum ilk okula gidiyor daha heyecanlıyım 🤭
Yzaman 2maviboncuk valla bende anlamadım ne ara büyüdüler cidden zaman ne çabuk geçti daha çok daha çok diyorduk göz açıp kapanır gibi geçti zaman inşallah açılır arkadaşlarıyla oynar aklım onda kalıyor tek başına kalacak diye keşke benim kızım da benim okuluma gitseydi çok güzel bir duygu demi 🥰
2maviboncuk Yzaman Valla tuhaf bir his aynı koridorlarda oğlumun koşup oynayacak olması çok güzel 8sene gidip geldiğim yolu tekrar gideceğim sanki ben başladım 1.sınıfa 😂
2maviboncuk Balkizlarim Çok çok amin inşallah rabbim güzel merhametli insanlarla karşılaştırsın evlatlarımızı 🤲🤲🥰