Haticeq1 Arkadas lar 13 gun once normal dogum yaptım ve hala dıkısım gecmedı, ara araa kanama oluyor bir gecıyor bir baslıyor, Kaşıntı ve ara ara agrıda oluyor normal mi sizce.
Elfelf475 Haticeq1 30 günlükken benim sanki ilk günüm gibi olmustu ama 40 ta nerdeyse hiçbir şeyiniz kalmıyor diyebilirim Biraz daha sabredin daha çok yeni Ancak yapmanız gereken birkaç şey var Öncelikle sık sık tuvalete gidip, kurulayıp temizleyip ( dön makinesi ile kurutun faydası oluyor) batikon veriyorlardı onu sürün bunu sık sık yaparsanız orası ıslak kalmayıp böyle temiz temiz kalırsa çok kısa sürede toplanırsınız