Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum kafam çok karışık dün eşimle bizim burda bir kırıkçı var baya eski kırıkçılardan anlayan bi yaşlı amca benim oğlum spina bifidalı doğdu ve ayaklarını bükemiyor iki tanede kalça çıkığı var bu oğlumu takip eden bi doktorumuz var bizi 8 ay baya oyaladı 3 ay önce gittik bize dedi 3 ay sonra gel ameliyat edecem bu defa yine gittik yapmiyorum dedi bizde bu hocaya bi gösterelim dedik hoca dedi kuyruk yağı ve balı güzelce bi robottan geçirip macın kıvamına gelince sabah akşam omuriliğine sür 1 hafta boyunca 1 haftadan sonrada getirin dedi kalçasını oturtup alçıya alacam dedi bizim akrabalardan bi kaç kişi kafamı karıştırdı ama bu kırkçı hocadan çok memnun olan var bana bi akıl verin valla kafam karıştı ne yapmam lazım götüreyimmi ?