Kızlar bana bırı bısey desin artık ya kızıma 6.ayda ek gıdaya başladık saten zar zor yıyordu hep derdım tv nın karşısıında yemek yedirmicem diye ama bitek o şekilde yedirebılıyodum oda zar zor 8ay 1 haftalık bebeğim 2 gundur agzını tamamen kitliyor çizgi film acıyorum herzaman ızledıgınden daha fsrklı farklı yok agzını kıtleyıp basını cevırıyo suan atak haftasında oldugunu soluyor hesapladıgımda nasıl yedıricem bilmiyorum nasıl yapıcma bı care lütfennn . Üst damakları azcık şiş gibi yam emın degılım acaba ondanmı dıyorum bılemedım ya sızler nasıl yedırıyosunuz sızdede olmusmuydu bırden bıre bu sekılde yememek ?