Kızlar bebeğim 2ay22 günlük. Hep emziririm ama arada doymadığında mama verirdim. Hep meme reddi yaşar düzelirdik ama günlerdik biberon ağzına değdiği an ağlıyo. Tok o zaman diyorum yatağına bırakıyorum uyutmak için yastık yanağına değince o tarafa dönüyo. Elini emiyo. Aç diyorum emziriyorum emiyo ama süt yok. Biberonu veriyoeum almıyo. Reddediyo olabilir mi. Yada canı sadece emmek mi istiyodur