Kızlar ben 22 yaşında 3 yıllık evli 2 çocuğu olan biriyim orta okulu bitirdikten sonra açık öğretimden okumaya devam ettim ama maddi durumlar yüzünden onuda bıraktım sonra çalıştım az bı zaman calismayi bırakınca evlendim şuan okumam için geç mi açık ogretimden tekrar devam etmeyi düşünüyorum toplam 170 kredi yapmak lazımmis liseden mezun olmak için benim de kredim 94 zor olacak ama neyapmam lazim bilmiyorum şimdi liseyi bitirsem üniye gitmekte istiyorum meslek sahibi de olmak istiyorum sizce cokmu geç kaldım okumak için ve açık öğretimden hangi meslekleri olabilirim hiçbir bilgim yok beni aydınlatın lütfen🙏