Kizlar merhaba 10 gun once 2. Sezeryanimi oldum doktorum hastaneden cikamadan bana lastikli bel korsesi takmami soyledi yani karsidan baktiginda dikişin gözüksün dedi sarkma olmaması açısından sanirim 1 hafta sonra kontrole gel dedi gittigimde normal su gecirmez banti cikartip pansuman yapti lazer dikis bu arada dikislerim neyse daha sonrasinra korse kullanabilir miyim diye sordugumda lastikli bel korsesi kullanabilirsn demisti. Ama bugun saglik ocagindaki hemsire 6 ay kullanma dedi😬 dikislerine zarar ameliyatlisin ne korsesi falan deyince korktum acikcasi🤦yani siz ne zaman kullandiniz gobegim.cok fazla sarksin istemiyorum kullanmak istiyorum doktorum bir sakınca gormedi ama hemsirenin dikisler açısından zarar demesi gözümü korkuttu🤦