Kızlar merhaba.
15 aylık oğlum var ,dün baya üzüm yedi ama bugun hepsi dışkısından olduğu gibi çıktı ,3 tane dişi var ya tam parçalanmadan yada direk yutarak yemişdi
Ama miğde asidi eritmemiş bu normal mi acaba yoksa ne üzüm ona ağırmı geldi ,b rahatsızlık da olmadı birde Mısır’da öyle ve birde haşlama yeşil mercimek verdim bu 3 nü gördüm yani verdiğim gibi dolu dolu bezinde gördüm