Poncikkkk Deletedmom_289 yavaş yavaş gaz olayı başlıyo demek gaz masajları yapın gaz yapacak şeyleri bir süre tüketme
Nili1308 Deletedmom_289 3 haftalık olana kadar her bebekte gaz vardır sonrası devam ederse yedıklerınıze dıkkat edınız taby damla da verebılırsınız gunde bı çay kasıgı kımyon cayı da rahatlatır ama her cocuk baskadır sızın kararınız tabi
leopar Deletedmom_289 zaten 2 haftada başlıyor doktorlar da 15 günlükken vermeye başlıyor gaz ilacını 🙏🏻
pembehanm Bızımkı tam 3 haftalıkken basladı once emzır yatır yapıyoduk hep hıc aglamazdı sakındı ay 3. Haftaya bır gırdık kıyamet kopuy sankı yok oyle bı aglama kımısınde gec kımısınde erken başlıyor sızınkıde gazdır muhakkak doktordan damla ısteyın