2 ve 5 aylıkken gittim hatta geçen hafta tatildeydik. Swim safe bot aldım denize onunla girdi çok rahattı çok sevdik ☺️ Bebeğim çok beyaz olduğu için uzun kollu mayo almıştım bide doktorumuzun önerisiyle mustela güneş kremi. 1 hafta tatildeydik hiç bi sıkıntı yaşamadık şükür. Otel bebek dostuydu yani bebek ve çocuklar için herşey düşünülmüş. Bol bol müslin ve yedek kıyafet al stres yapma harika geçiyor 🌸