Bebeğim 3 aylık anne sütü ile besleniyor günde 3 defa kakasını yapar dı iki gündür kaka yapmıyor rahatsız eden bi durum yok gibi görünüyor keyfi yerinde ama ben endişeleniyorum kakasını kaç gün yapmazsa normal veya yapmama sebebi ne olabilir bilgisi olan veya aynı durumu yaşayan var mı ?