Çok normal çok dikkat edin benim 4 ay 9 gün oldu doğum yapalı kendime bakamadığım için tek olduğum için dikişimin bir kısmı hala iyileşmedi. Ayakta çok durmayın. Ağrı,sızı olur. Zamanla geçiyor onlar. Ama ilk zananlar çok dikkat edin üzerine oturmayın asla. Temiz ve kuru olmasına dikkat edin. Resmini çekin 15-20 gün sonra bir daha kontrol edin hiç küçülme yoksa doktora gidin. Ama geç iyileşebiliyor maalesef. Küçük bir yer kaldı bende hala iyileşmedi 2 kere gittim doktora iyileşir diyip gönderdi 2 ayrı doktor. Artık özele gidicem böyle olmuyor. Yurtdışında olduğum için burada ki sisteme güvenemedim özel Türk doktoruna gidicem. Sizde dediğim gibi yapın. Baktınız gelişme yok bir gözükün. Enfeksiyon da geç iyileştirirmiş