Kızım dondurma yediği zamanlarda kusardı sürekli, kesmiştik dondurmayı dün gece babası yiyince gördü çok ağladı az bir şey yedi bir yemek kaşığı falan, gece 3te yattı 5 gibi kalktı kusuyor, ondan sonrasında daha durduramadık yatıyor çocuğum 10 dakika sonra tekrar kalkıyor kusuyor derken sağlık ocağına gittim, oraya gidene kadar da 2 kere kustu normal boş su kusuyordu en son artık sarı sarı kustu. Doktor bağırsaklardan geliyor sanırım karnı normal dedi muayene etti, 2 tane ilaç verdi hafiften ateşi de çıkar gibi. Dünden belliydi mutsuzdu çocuğum. Neyse şu an uyudu, içim çok huzursuz akşama doğru geçmezse acile götürüp kan tahlili falan yaptırmayı düşünüyorum başka bir şikayeti yok, 2 gün önce düğübe gittik ordan sanırım enfeksiyon kaptı, korona olmasından çok korkuyorum. Öyle yazdım işte..