MinelAskEla Kızlar bebeğimizin 1 yaş doğum gününde ne giysek giyenler neler giydi . Ne alsak etsek fotoğraflarınızı atabilirmisiniz
Lulemom MinelAskEla evde oldu. Bebeğim beyaz giydi. Bende sarı hardal gibi beyaz çiçekleri olan bi elbise giydim. Eşimde hardal rengi gömlek giydi. Yeni almadık yani. Evdekilerden giydik
Aysununannesi00 MinelAskEla https://resimyukle.io/r/LkjupKXuox Bu elbisenin dizde olanı ve kol kısmı kabarık uzun tül şeklinde diktiricem renk seçmedim henüz ama şuanlık lila var aklımda göğüs kısmı da düz kumaş düşünüyorm anne kız aynı giyinicez aralıkta doğum günümüz☺️
MinelAskEla Aysununannesi00 çok güzel bu lila da çok hoş olur . Güzel günlerde giyiniz 😊 bende buna benzer düşündüm mint yeşili renkler
Aysununannesi00 MinelAskEla evet çok hoş olur ınstagram da güzel diken sayfalar var isterseniz onlara da bakın