Mavikelebek54 Babyarask 14 günümüz kaldı bizimde ama bitik haldeyim bu atak çocuğumu geri vermeli acil 😂
Babyarask Paylastim yorumlar da dogdugu gunu yazin mesela doktor 12 haziran dedi 26 mayista dogdu tam 40 hafta bazinda hesaplayın eserekli_kiz11
SeninAnnenBirMelektiYavrm Babyarask ben hiç böyle şeylere bakmadım hiçte atak falan yaşamadık çok şükür 😄
Saliha123 Bitse de bende rahat nefes alsam beslenmiyor uyumuyor huysuz gergin bi de üzerine diş yerleri kaşınıyor 🥹
NursenaT Babyarask siz kendiniz fazla sartlandırıyosunuz atak gelıyo atak geldı su kadar surecek vs bence kendı sağlıgınız için biraz akısına bırakıp anı yasayın en guzel zamanları kendıze olumsuz sartlandırarark gecırmeyın tavsıyemmm
Aryakbra NursenaT Babyarask son 5 gün kala atak kendini gösterdi şu an delirmek üzereyim son beş gün kala atak yaşayan oldu mu uzuyor mu bu günler
NursenaT Aryakbra valla hiç atak hesaplamadım iki tane cocugum var ıkısındede boyle bısey yasamadım bıseyle adlandırmadım yanı atak gıbı bazı donemler zorlayıcı oluyor ama bıraz bebege gore ayak uydurmak lazım
Cansucihanasel Babyarask bizim yarın don gün diyor ams gerçekten inanıyorum dün işk defa atak haftasına girmediği gibi güzel uyudu ama o bir ay berbattı 😂🤦♀️