Duygu0707 Bugün süt alerjisi olabilr diye doktorumuz bu mamayı önerdi kullanan memnun olan var mı 2.5 aylıgız sürekli kusuyordu aptamil iciyorduk anne sütüne takviye … kilo alımı da azmıs ksmadan kaynaklı ..
inciko Duygu0707 6 buçuk aylık oldu kızım yaklaşık 3 aydır kullanıyoruz alerjik ve kilo alımı az diye