Quadera doktorum bugun az sürer dedi ama korkuyorum uslu kızım hiç uslu degil güleç kızım somurtkan 🙁 yastiga koyup gözünü örttüğüm emzigi ağzına verdiğim an uyurdu şimdi … çığlık atiyor , ayağımda durmuyor ,kucagimda durmuyor, emzigi almiyor , gozunu kapattirmiyor… ağlaması da sanki cani yanmış gibi ciglik çığlığa paaaa nasil yapicaz ya :( kollarim şimdiden ağrıyor 🥹4. Günümüz başlayalı 3 ay 12 günlük