girl_mother biz iki buçuk aylıkken olduk kendini bilmiyordu ameliyata girmeden bi gün önce yatış oldu o gün damar yolu açıldı ordan beslendi gece ikiden sonra. Sabah ameliyata girdi 3saat sürdü… geldiğinde ağladı sonra iki saat sonra yatar pozisyonda emzirdim kendine geldi o gece çok ağlamıştı içinde stent olduğu için sonda canını yakıyordu bide sanırım bir hafta kaldık sonda hep takılıydı o çok zorladı bizi iki üç gün sonra toparladı normale döndü çıkış olduğunda gayet iyiydi bir ay sonra sünnet olduk stend çıktı sünnette kolay geçti bir iki günde geçti bitti. Kolay diyemem zor süreçler bunlar sadece anneye iş düşüyor o dönem beş kilo verdim bir haftada üzüntüden ama diyorum şimdi iyiki olmuşta bitmiş şimdi altı ayda bir kontrol oluyor 22den 9a düştü genişlik şimdi bir ay sonra bir yaşta gidicez inşallah daha iyi olmuştur 🙏 Allahım size yardım etsin merak ettiğiniz bir soru varsa yanıtlayabilirim