sacmalamayten1 Kizlar 2 aylikken olduk bir de 4. Ayda olmamiz gerekiyo ama bu ay durumumuz yok 5. Ay da olsak sorun olur mu
DarkSwan sacmalamayten1 Rotavirüs aşısı 3 aylıkken yapılmıyor mu? Ben daha yaptırmadım bebeğim 2 ay 22 günlük. Doktorumuz 3.ayda özel aşıları başlayacak demişti bizde ona göre bekliyoruz.
sacmalamayten1 DarkSwan evet bazilari 3. Ayda basliyo bazilari da 2. 4. Ayda bizim doktorumuz 2. Aylikken yaptir demisti
Melis2015 DarkSwan korkmayın bnde 3de yaptrdim aşıdan aşıya farkediyor sanırım bnde liste var 2de başlıyor
DarkSwan Melis2015 teşekkür ederim🌸 3. ayda başlıyor dediği için dokturumuz şimdi okuyunca tedirgin oldum biraz.