lceLady Umtays 2 gebelik yaşadım. Ne zaman gecti hatırlamıyorum ama geçti. Şimdi 15 aylık oglum. Yani 1 sene dolmadan geçtiğine eminim cunkı 40’im cıkmadan denize girmiştim beyaz tenliyim üstelik cok belli olsa dikkatimi çekerdi
Melis84 Genelde Geçiyor merak etmeyin yani benim özellikle 2. De çok fenaydı ama her banyoda kese yaparak kurtuldum.
Gokturksmama Umtays Geçiyo kuşum. Gelinimizin vardı baya koyuydu hiç iz kalmadı. Bende de var 4. Aya giricez gittikçe siliyor iz. 1 yıl içerisinde kaybolur diyorlar genelde doktorlar
Arasbeyinannesi Umtays 6 7 ay sonra geçti kalmadi o kadar siyahti ki ben kalır sandım ama kalmıyormus arkadaslarımında hep geçti
Umtays Ay hadi inşallah kızlar nedense ben çok takıldım zaten çatlaklar oldu bide o da geçmeyecek gibi düşününce takıldım iyice
Ayseasel1029 Umtays benim bebegim 2 aylık geçen rengin açıldığını fark ettim birde karnıma iyice sabun beziyle sürttüm sanırım 1 aydan tamemen geçer