Kızlar bebeğim 19 günlük tam uyutuyorum uyudu diyorum sonra genleşe genleşe yeniden uyanıyo sonra tekrar uyuyo tekrar aynı şekilde genleşerek uyanıyo tam uykuya dalamıyo 2 dk uyuyo sonra uyanıyo geceleri de böyle ağlama sesine değilde genleşirken çıkardığı inleme seslerine uyanıyorum normal mi bu durum böyle olan varmı hani uyanınca ayıkamazsınızda tekrar uykuya dalarsınız ya işte aynen öyle