denos_63 kızlar 27sinde regl oldum hep molped kullanıyodum bu regl oluşumda acayip kaşıntı başladı bende alerji oldum sandım ama regl bitti hala kaşıntı var çıldırıcam kaşıdıkça artıyo bide kupkuru oldu bu nedir ilk defa başıma geldi mantar falanmıki?
Eylul05 denos_63 uzun süre değişmemişsin belli ki enfeksiyon yapmış bol su iç taharetlerine dikkat et çamaşırını mutlaka ütüleyerek giy
denos_63 Eylul05 çok kanamam oldu aslında sık sıkta değiştirdim krem falan sürebilirmiyim kuru rahatsız ediyo😕
denos_63 Benibenibihterini bi kere sürdüm bidaha süreyim bari bilmedende sürmek istemedim geçirirmi peki
Eylul05 Benibenibihterini mantar için yazarda vajina içinde yazılır mı o ayak mantarları için olmasın o
Benibenibihterini denos_63 Rica ederim 🌸 2Bu arada kuruyan yerde catlama ya da deri de pullanma varsa kesinlikle mantardir. Aklinda bulunsun.
Benibenibihterini Eylul05 Evet defalarca kez kullandigim icin biliyorum. Vajina icine tatbik ediliyor mu birsey diyemem. Onun icin aparatli kremler var. Vajina disindaki mantar icin dedigim ilac kullanılıyor ama. Ayak icin de kullaniliyorsa demek ki ilacin kullanim alani genis.
denos_63 Benibenibihterini hayır sadece kuruluk var bide makata doğru kaşıntı büyük ihtimal enfeksiyon ya regl olduğum günden beri böyle çünkü pişik bile zannettim içe doğru gitmeye başladı kaşıntı😔 koku akıntı vs yok cok saolun kontrol edicem
Benibenibihterini Eylul05 Su ile vajina ici yikanmaz zaten. Bu arada mantar vajina icine kadar ilerlediyse iceri krem uygulamak icin ozel mantar ilaclari var aparatli. Fitil de yazar doktor. Ben icine ilac uygula demedim. Zaten kasinti disindaymis