Seymapn Merhabalar, kızım 2 gün sonra 6 ayını dolduracak. Bu ay içerisinde tadımlamalar ile devam ettik. Şimdi öğünler nasıl olacak. Kahvaltı veya çorba tarzı öğünleri kaç kez veriyorsunuz?
superanne2 Seymapn canım benim rutinim şöyle günde 2 öğünü geçmeyecek kahvaltı sabit öğleden sonra bir gün yoğurt bir gün sebze çorbası veriyorum. Bazen yoğurdu meyveli yapiyorum
Arasbeyinannesi Seymapn 7 aya kadar tadım yedinci aya gecince sabah kahvaltı aksam corba tarzı gittim 9 da 3 ana 3 ara öğün olarak ilerledim