Oğlum 3 yaşına girecek 1 buçuk aydır çişini güzel söylüyor altına yapmıyor ama gel gelelim kakasını asla tuvalete yapmak istemiyor bir iki kere yaptı sonra kabız oldu korktu ondan sorna bidaha da yapmadı ne denediysek olmadı altına yapıyor hergün ödül ceza herşeyi denedik ama asla ikna olmuyor nasıl yaklaşmalıyım artık umudum kalmadı galiba başına gelen varmı