Sadece sabah ve akşam işten döndükten sonra emzirme olur mu ?? Gün içinde emziremicem ki 19 aylık bence yemek yemeye alisirsa gerek kalmaz biberon tutmuyor zaten normal bardakta da ne anne sütü ne paket süt içmiyor mama da istemiyor ki vereyim bu süreç zor oluyor mu ? Kayınvalidem bakacak ben yokken .bu aralar gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum çünkü çok uyanıyor . Tavsiyeleriniz çok kıymetli tşkler