Kbr041 4 aylıkken 5-10 dk koydum. Şimdi 5 aylık 15 dk felan koyuyorum günde. Bende rahat ediyorum. Nörolojik olarak 1-2 ay önden gidiyor benim bebeğim. Hoppala da aldım ara sıra ona da koyuyorum. Her ikisini de çok seviyor çok eğleniyor. Zaten kısa koyuyorum doktor yürütece koyma ayaklarını tam basamadığı için geç öğrenir yürümeyi dedi ama ben yazın evde halı sevmiyorum sermem halıları serince yere bırakıcam. Erken emeklicek gibi çünkü.