Merhabalar kızlar oğlum 13 ay 1 haftalık ama nerdeyse doğdundan beridir kimseyi istemiyor sevmiyor hani yabancılama desek hergün gördüğü kişiler amca dede vs gitmiyor kucaklarına çok ağlıyor benden başkasında durmuyor haliyle sürekli çok nazlı mızmız yetiştiriyon vs laf duyuyorum dedesi dayısı amcaları sevmek için can atıyor sevdirmiyor kendini direk ağlıyor ben alana kadar neden böyle acaba 😏çok sinirli küçücük bebe ya kendini sinirlenince atıyo arkaya öne oan yırtınıyor herşeye sinirleniyor