Betul-08 Bebeğim 2 aylık olmak üzere aşırı gazla kustu önce tıkanır gibi oldu omzuma aldım komple kustu sadece beyaz renk böyle olan var mı
Burcusimaaaayy Betul-08 gazi vardır gazi olunca kusuyorlar böyle gün boyu. Emzirmeyin tekrar kusar zaman geçsin midesi yatissin.
gamze-k0 Betul-08 olur tabi bende ilk anneyim benimde arada elim ayağım titriyo eğer emmek istiyosa emzir istemyosan yatır biraz ondan sonra tekrar dene 😊 biz anneler
svdarc Betul-08 bebeğini gözlemle sen daha iyi bilirsin ben kusunca 5 dk sonra göğsüme alıyorum emiyo benimki zaten mememe yapışık geziyo orası ayrı 😂 mememi bırakınca bakıyorum ona ağlamıyo ve sakinse demek ki tok diyorum emzirmiyorum
SunnyG Benimki de bir keresinde ağız burun fışkırarak kusmuştu ama öyle böyle değil. Koltuğu yıkatmak zorunda kaldık :D doktora da götürdüm bir seferlik bir şey ise normaldir dedi. Seninki de öyledir muhtemelen. Hemen emzirme. Biraz bekle.