Arkadaşlar merhaba 22 haziran da sezeryan doğum yaptım ve kanamam 15 gün sürdü sonra bitti aradan 10 gün geçti tekrandan kanamam geldi 1-2 gün sonra tekrar kesildi bu durum bu sekilde 40 güne kadar devam etti şuan 2 ay 14 günlük kızım var ve hala 40 im dan beri her hafta bir kaç gün süren kanamalarim devam ediyor doktoruma soruyorum normal diyor ama beni bu durum artık rahatsiz etmeye başladı başına böyle bir sey gelen oldu mu bana bu konuda bilgi verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim ♥️