Haziransekiz Kızlar 2 aylık bebeğim var ne zaman isterse o zaman mı uyanıp emsin yoksa 3 saatte bir ben mi kaldırıp mama vereyim?
milaseren Haziransekiz ben 5 aya kadar uyur vaziyette emzirdim. Doktorumda bunu önermişti. Gece beslenmesi ilk zamanlar cok önemli bence
gamzefurkanveysel Bence uyandırın. Ben ilk zamanlar uyandırmadım kilo kaybetti bebegim. Doktor 2-3 saatte bir uyandırıp emzir dedi.
Tuba Haziransekiz benim bebegim dogdugundan beri her 2-3 saatte bi emmek icin uyaniyordu. ilk 2 hafta dikkat ettim sonra biraktim. 2 aylik bebegi de uyandirmana gerek yok birak uyusun sende uykunu almis olursun☺️