Merhaba anneler benim 2 aylık bebeğim var alanya da yaşıyoruz mecburen klima kullanıyoruz ama klimalı oada kıyafet sorununu çözemiyorum ince giydirsem üşürmü kalın olsa terler mi 25-26 dereceye ayarlıyoruz nasıl giyinmesi lazım yardımcı olursaniz sevinirim 😇