Merhaba hanımlar bir kaç ay önce KPSS ile tercih yapmıştım atandım geçen hafta göreve çağırdılar benim de yeni bebeğim oldu şu an 12 günlük. doğum sonrası 8 hafta ücretli izin varmış bu izini uzatma ihtimalimiz var mı ? Ücretsiz de olur fark etmez. En azından bebeğim 6 aylık olsun istiyorum. Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum