Elisaminannesi bireysel emeklilik para biriktirmek için cok güzel bir sistem, ama tavsiyem paranızı TL de tutmayın online uygulamadan siz de yapabilirsiniz ama hiç anlamıyorsanız bankacıya gidin , yüzde 30 altın, yüzde 10 dolar ,yüzde 10 tl , yüzde 50 BİST 25 endeksli hisse senedi fonuna bağlayın. Ayda 300 300 o kadar güzel paralar birikiyor ki. Ben bi kere biriktirdim çektim kullandık. Şuan tekrar biriktiriyorum. Üstelik ücretsize ayrıldım eşim ödüyor saolsun. Görmediğiniz bir parayı biriktirmek de daha kolay oluyor. Özlem denizden , Mert başaran paylaşımlarına YouTube videolarına bakın. Kararınızı kendiniz verin. Üstelik her kadının kenarda köşede parası olması lazım. Bireysel emeklilik de öyle hemen harcanmayan , kişi söylemediği sürece başkasının bilemeyeceği bir sistem.