Gzdymn Merhaba sevgili anneler 🤗 55 günlük ve çokça gazlı bir bebeğiz 😊 2 çeşit damla denedik ama bi fayda etmedi rezene çayı verdik 1-2 kaşık o da ilk baslarda işe yaradı ama yine çözüm olamadı malesef. Gaz sıkıntısı yanında birde kakasını 2-3 günde bir yapıyordu.. 1 haftadır ‘ patina anne çayı ‘ içiyorum günde 2 defa ve gaz problemi büyük ölçüde azaldı. Son 3 gündür de her gün kakasını yaptı 🤭 çayı aktardan aldım ben faydasını gördüm yazmak istedim druna danışıp denemek isteyen olur diye
Gzdymn Esmaozenn yani ben netten araştırdım emziren anneler için olan bir çaymış zaten ama tabi yinede drunuza danısarak içebilirsiniz