Bizimde 5.500 Gr doğum kilosu 2.700 doğdu sağlıklı olsunlar da yalnız mamasını değiştirmeyi düşünüyorum sizce anneler hangi mama daha iyidir Aptamil kullanıyorum şimdilik yalnız kızım içtiği gibi ishal ve çok sayıda bez islatiyo hiç yaramıyor doktor tavsiyesiyle Aptamil iciriyorum bu ay değiştirmeyi düşünüyorum evdeki kutu bitsin 😊 sizler hangisini önerirsiniz anişşler 🥰