Kızım bu sene anaokuluna başlayacak.. 4.5 yaşında .. Dün eşimle konuştuk oturup ağladım 😥 Nasıl bırakacam, aklım onda kalacak ya beni ozlerse beni ararsa diye Kendini savunabilen bir çocukta değil ya başına birsey gelirse bana söylemezse..☹️Esim gidecek onunla benim bebeğim var 4 aylik o yuzden gidemiyorum.. Eşim de abartma beni yedi bitirdi diyen sendin gider en azından sosyalleşir diyor😐 Daha dün bebekti bugün okula başlıyor bakın yine duygusala bağladım ☺️ Benim gibi olan anneler gelin dertleşelim ..