Yelda35 kızım 3 aylık aynısı şı an tatılde yasıyorum daha dün yazlık evimizemgeldik eve mi dönsem diye düşünüyorum. Annemlerfe burda aslında herkes ilgileniyor. Dahada 10 gun burdayız normalde. Evdeki bütün imkanı burdada sağladık (yatak, esyaları, oyuncakalrı, oyın halısı , babyjörn ne varsa yani) uyku saati , emme saati vs hepsine dikakt ediyoruz ama 2 günde çöktüm resmem, evde de bazen böyle yapıyor ama bir yere gidince daha cok yapıyor. Sözde bebekken daha kolay olır derler ama asla değil. Daha öncede 2 günlüğüne bi yere gitmiştik aynısı gene olmuştu 🥺