Oğlum 20 aylık, doğduğundan beri uykuya geçiş esnasında ve uyurken parmağını emiyor. Emzik hiç kullanmadı, kullanmak istemedi. Önceleri parmağını emerken elini koynuma sokardı, 6 aydır da sütyen askısı, atlet askısı artık ne bulursa onunla oynayarak uyuyor. Bu sırada parmak emmeye devam tabi.
Parmak emmesi için kafama takmıyorum / takmamaya çalışıyorum, büyüdükçe geçer diyorum. Görenlerin laf söylemesinden usandım sadece. Ama bir bilen varsa, Allah aşkına şu askı ile oynama işinden kurtulmak istiyorum. Emzirmeyi 2 ay önce bıraktım. Kendi odasında kendi yatağında yatıyor. Gece uyanınca yanına uzanmamı istiyor, yine parmağını emip askımla oynayarak uyuyor, ama bu süre 2 saati bulabiliyor ve uzadıkça sinir uçlarım kıpır kıpır oluyor ellenmek istemiyorum, dokunduğu yer oyuluyor resmen.
Uzun oldu ama böyle bir deneyimi olan varsa lütfen bana yardımcı olsun. Teşekkürler.