Kızlar ben 7 ay önce düşük yaptım 1 aylık hamileydim o zaman iki yaşında kızım bir çocuk daha düşünüyorum zaten artık istemiyorum fakat korkuyorum düşük olur diye ya da bir daha çocuğum olmaz diye kızlar benim toparlanmam lazım bana yardımcı olurmusunuz❤️