Merhaba kizlar 2 ay 25 günlük bebeğim var doğduğundan beri uyanıkken sürekli ağlıyor hani şöyle etrafa bakinsin felan yok yani hep bı ağlama sadece uyuduğu zamanlar ohbbe diyorum rahat ettim. Durum böyle olunca çevreden hep yılancık gelincik yaptır çocuğa rahat eder diyorlar böyle bişey yaptıran varmı acaba mekkeden gelen taşlarla dua okuyarak yapılan biseymis anlattıklarına göre