Aptamil prematilden aptamil 1 numaraya geçtik dün bebeğim çok kustu :( ilk verdiğimizde kustu. 2. De bir şey olmadı ama 3. Beslenme saatinde yine kustu. İkiside aynı mama markası sadece numara farkı var.. mamayla mı alakalı sizce kusması? Prematil de hiç böyle bir sorun yaşamamıştık. Doktoruma yazdım oda sadece cevap olarak Bebelac LF kullanabilirsiniz yazmış onuda anlamadım niye sebebini bilmeden mama değiştireyim…