Benim bebişim 17 günlüktü sünnet ettirdiğimizde . İyi ki de erkenden yaptırmışım diyorum çok memnun kaldık. Çok çabuk iyileşti . Küçük olduğu için çok hareketli olmadığı için kolay oldu. Zaten size gerekli kremi ilacı verirler . Üzülmeyin. Emeklese yürüse aklı erse daha zor olur yaptırın rahatlayın 🥳🙏