Kafa derisinden kimyasalı emiyorsunuz başka türlü temas etmeseniz bile. Ben diplere gelmeyecek şekilde iki haftalıkken boyattım. Ama öncesinde araştırdım. İlginç şekilde Türkçe kaynaklar asla, tövbe, sakınnnnn derken yabancı kaynaklar boyanın süte geçme ihtimali yok diyor genelde.