Linaamom benim kızımda öyleydi canım hastanede küvezdeykende öyle yatıyomuş doktor demişdi bacaklarını çok açarak uyuyo diye annem kundakla dedi doktorumuz yapma dedi zaten kızım yaptırmıyodu şuan sekiz aylık hiçbi sorun yok bacaklarında bazen yine açarak uyuyo bazen bi ayağı havada uyuyo 😀 öyle rahat ediyo demekki dert etme