Bebegmmm bebeğiniz çok küçük yag falan vermeyin sakın.
Bebeklerde gaz 2.hafta başlıyor zaten. Eğer anne sütü alıyorsa kakasi zaten cıvık sivi olur ve 10gune kadar yapmaması normal bebeğin poposuna yag falan sürmeyin. Eğer mama alıyorsa 5gune kadar yapmaması normal.
Gaz için biz sab simplex kullandık düzenli kullanınca ise yarıyor Ben 6saatte b 5damla veriyordum kg başına 1 damla günde 15damla ama hep aynı saatte. 3.gun sonuç aldık. Sıfır olmuyor gaz ama hafifliyor ve rahat yapıyor. Onun dışında havalar şimdi serinledi ama o kadar sarmaniza gerek yok bebeği isilik pişik olur. Siz ne giyiyorsanjz 1 fazlası sadece.
Ek olarak kimyon çayı çok iyi geliyor siz iceceksiniz sütten bebeğe gecicek sakın ona vermeyin. 1 cay kaşığı kimyon b çay kaşığı şeker sıcak suda 5 6dk demleyin için hem süt yapar hem gaza çok iyi.