1,5 yaşında kızım var dişlerinden dolayı mı bilmiyorum nerdeyse 1 aydır iştahsız sabah hiç bişe yemedi. acıksın diye bekledim 2 kaşık aldı. Bıraktı. Üzülüyorum ya zaten kilo da vermiş gibi zayıf geliyor gözüme cünkü bişe yemiyor varsa yoksa yoğurt yesin zayıflama kürü yapıyor sanki 😞 düzeliyor mu bu durum biri bişe desin yoksa doktora gitmem gerekir mi