Sarellebebek ben kızımı onunla büyüttüm diyebilirim. 4,5 ay anne sütü sonra mama eklendi. 8. aydan sonra sadece mama. 2,5 ysşına kadar da verdim golden goat. 34 haftalık doğmuştu. Buna rağmen kilosu gelişimi iyiydi hep. Öyle kof kilo da yapmıyor ama. Güzel kararında. Sağlıklı, güçlü bir çocuk oldu. Keçi gibi maşallah 😊 şu anda 7 yaşında yaşıtlarımdan boy ve kilo olarak ileride. Sınıfta ilk 5 te kesin. Kimse prematüre demez.