2 yıllık ücretsiz iznimin son partına girmiş bulunuyoruz. Oğlum kreşe ben ise işe🥲 Yaşadığımız şehirde aile bireylerimiz olmadığı için kreş konusunda mecburuz ama ben aşırı duygusalım🥲 Gören oğlum askere gidiyor zanneder öyle bir buhran , öyle bir hüzün. Bir yanım artık sosyalleşsin , sen de dön işine insan içine karış diyor. Diğer yanım evde baş başa çok huzurluyduk , ne gerek var diyor. Kamu personeli olmasam istifa edebilirdim bu kafayla 😅Çocuklara oryantasyon yapılıyor ya annelere de yapılmalı bence. Gözyaşlarıma engel olamıyorum canım anneler 🥹