Kızlar ben doğum sonrası 40 çıktıktan bir ay sonra adet olmaya başladım normalde 6-7 gün olurum 8 ay oldu hep 15 güne bir oldum ve uzun uzun 9gun filan oldum bu ay 15 gün olayı bitti ama uzun olma geçmiyor 6 gün oldum kesildi 2 gün olmadım şimdi yine kanama başlamış bu da düzene girer mi Dr a gitmem gerekir mi sizlerde de oldu mu sezeryan sonrası düzensizlik