Bircicekannesiii Ne durumdasınız anneler bizde meme reddi var iki haftadır aşmaya çalışıyoruz atak mıdır nedir bunaldımmm🥹
Eslinapapatya Bircicekannesiii benimde meme reddi yapıyordu ama emmesede sürekli emzirmeye çalıştım çok şükür 5 gün falan sürdü atlattık
Aylizzmm Bircicekannesiii bizde de aynı durum oldu birde sütüm tazyikli geldiği için emmek istemiyodu ayakta gezerek emzirdim hep bide uyurken besledim çok şükür atlattık gibi hatta gündüzleri çok sık emiyor gecede bir defa kalkıyor
Saliha123 Oğlum bu gün dördüncü aya girdi üçüncü ayın ortasından beri mama reddi gaz her sorunu yaşıyoruz bir de üzerine dis yerleri kaşınıyor sanırım Allah kolaylık versin size de
Bircicekannesiii Melis2015 Aynen canım uyku aralarında gece gündüz hep yakalayıp emzirmeye çalışıyorum ama işte uyanıkken 🤦🏻♀️
Bircicekannesiii Melis2015 Kıyamıyorum kaşık biberonla veriyorum bazen dün mesela cok agladı biberonla verdim sustu uyudu ne yapayım işte
Bircicekannesiii Melis2015 biberonsuz red de oluyormuş ben hep biberondan sanıyordum ama sizdeki gibi
Melis2015 Mil2022 mecbur sağım yapıyorum göğüslerim şişiyor emmedigi zmaan ama sagdidgmdada içmiyor benim bebeğim ne emzik ne biberon hiç birşey kullanmıyor mamada almadı hiç o yüzden çok zorlanıyorum
Melis2015 Eslinapapatya biz daha 2.gundeyiz inslalah bian önce geçer yoksa korkuyorum zayıflaması dan sağlığına bsy olmasndan
Bircicekannesiii Melis2015 dolaba at canım israf olmasın hem hemde sütün bitmesin sağımı düzenli yap kendimden biliyorum sağım yapmayınca süt azalıyor
Melis2015 Bircicekannesiii avendle nuk biberon denedim almadı emzik çeşitlerini görseniz almadgim kalmadı onuda almadı eşimde kızdı çocuk almak istemiyor sen sürekli emzik alıyorsun dedi kaşıkla verdgimde içiyor ama